Sidney Lee er smidt på porten

Bandana-fyren er ikke god nok til Kohberg. Forbrugerne har raset, og nu skal stilen lægges om. Derfor er Sidney Lee ikke længere en del af Kohbergs fremtid.

I knap to år har en af de helt store reality-konger i Danmark, Sidney Lee, været en del af Kohberg Brød og sloganet 'Hva' ska' jeg sige?'. Men det er altså slut nu, beretter markedsforing.dk. Grunden til at den bandane-klædte kendis ikke længere er en del af Kohberg-reklamerne er, at Kohberg ikke længere er kunde hos Envision, men derimod hos Nørgård Mikkelsen.

LÆS OGSÅ: Sidney Lee genopstår

Marketingschef hos Kohberg, Tina Møller, understreger, at Sidney Lee har skabt megen opmærksomhed omkring brandet, men alligevel stopper samarbejdet.

Sidney Lee skal ikke længere være en del af Kohberg-reklamerne.

- Vi vil gå nye veje - og dem vil vi finde i samarbejde med Nørgård Mikkelsen.

Sidney og Kohberg passer ikke sammen

Kohbergs kunder forbinder åbenbart ikke den amerikanske accent, som reality-stjernen besidder, med deres elskede danske brød. Og den utilfredshed har Kohberg fået at mærke.

- Vi har dog også fået en del forbrugerkritik, og selvom vi gerne ville have været den kritik foruden, så har kampagnen afsløret, at vores kunder virkelig er loyale og trofaste, de har nærmest følelser for Kohberg brandet, fortæller Tina Møller.

LÆS OGSÅ: Numse-Rasmus: Sidney Lee er færdig på tronen

Hos Nørgård Mikkelsen gør man det klart, at de vil have Kohberg væk fra den strategi, der har præget brandet, da kommunikation for dem er langt mere end underholdning.

Realityportalen.dk har forgæves forsøgt at få en reaktion fra Sidney Lee.

Indtil da, hold dig opdateret omkring det sidste nye på vores vores Facebook-side omkring diverse reality-programmer og kendisser.