'Love Island'-Rasmus afslører nyt projekt
Rasmus fra 'Love Island' har travlt, for han åbner en webshop med streetwear lige om lidt.
Der har været fuld fart på Rasmus Kamaei Pedersen, siden han kom hjem fra Gran Canaria, hvor han medvirkede i 'Love Island'. Han har nemlig haft travlt med at gøre klar til åbningen af sin webshop, hvor han fremover kommer til at sælge tøj af sit eget brand SAINT VIEANNA.
LÆS OGSÅ: Landmand søgte kærlighed: Nu skal han giftes
Artiklen fortsætter under videoen, hvor du kan høre Amalie, der har lidt svært ved forskellen på SAS og SARS
LÆS OGSÅ: ‘Paradise’-vinder afslører: Min kæreste har spurgt om min hånd
- SAINT VIENNA er et awareness brand, jeg startede i starten af 2018. Idéen fik jeg dog for 2 år siden, da jeg boede i Spanien. Jeg producerer, designer og sælger mit tøj, som er en blanding mellem sportswear/streetwear på min webshop. Tøjet er i første omgang meget simpelt, kun med tekst, og det er meget minimalistisk, hvilket jeg selv synes er super fedt, siger Rasmus til Realityportalen.
'Love Island'-hunken mener selv, at målgruppen for tøjet rammer bredt, og at det derfor kan bæres af både unge og ældre.
LÆS OGSÅ: HOT NEWS: Dansk reality-par skal være forældre
Donerer til børnecancerfonden
Rasmus har selv været ramt fremskreden lymfekræft, men 24 strålebehandlinger, scanninger og yderligere 30 dages strålebehandling var heldigvis nok til at gøre Rasmus rask. I dag går han stadig til kontrol, men oplevelsen med sygdommen sidder stadig i ham, og nu vil han forsøge at hjælpe andre gennem sin webshop.
LÆS OGSÅ: ‘Divaer i junglen’-babe og ‘Paradise’-hunk fejrer kærligheden
- 10 procent af overskuddet går til børnecancerfonden. Derudover tager jeg ud og besøger unge der har fået en kræftdiagnose og “interviewer” dem om deres oplevelse osv., og deler deres historie på Instagram og på facebooksiden for at skabe opmærksomhed omkring, at unge også bliver ramt af kræft, og at man skal være mere opmærksom på symptomer og tage det mere seriøst, siger han og fortsætter:
- Børnecancerfonden er den fond i DK jeg synes er mest “troværdige” i forhold til deres arbejde med kræftramte børn og hvad pengene går til. De er gode til at lave arrangementer og viser tydeligt hvor pengene lander.
Webshoppen åbner mandag den 14. januar, og der køres pre-order til og med 31. januar, hvor man får 20 procent rabat på alt.
LÆS OGSÅ: WOW: Så godt er det gået med Gustavs kogebøger
Vis dette opslag på Instagram2019 is going to be a year to remember. #saintvienna #followthejourney #jointhemovement
LÆS OGSÅ: ‘Forsidefruer’-babes datter går i sin mors fodspor